Cumartesi, Nisan 30, 2011

Galatasaray'a Transfer Önerileri # 1

Evet, muhtemelen Ünal Aysal ya da Mehmet Helvacı'nın - tabi varsa- scout ekipleri şuan burayı okumuyorlar. Lakin  taraftarlık görevimi yerine getirip, önerilerimi ortaya sunmak istiyorum.

" Galatasaray'ın Taffarel ve Mondragon'dan sonra " diye başlayan cümlelerden gına gelsede masabaşı habercilerine hak verebileceğim ender konulardan birisi Galatasaray'daki kaleci sıkıntısı.

Gelecek yönetimin en büyük önceliği orta saha ve kaleci transferleri olmalı. Zapata'nın gönderilmesine kesin gözüyle bakılırken ortada dolaşan kaleci adayları arasında en güçlüleri Doni, Romero ve Almunia gibi gözüküyor. Doni'nin ilerleyen yaşı ve orta halliliği, Romero'nun kuvvetle muhtemel bir " el bombası " olması ve Almunia'nın ise tabiri caizse " leşliği " benim bu üç ismin hiç birine sıcak bakmamamın sebepleri arasında bulunuyor.

Gündemde olduğunu düşünmediğim, lakin özellikle taraftar sitelerinde ısrarla istenen isimse : Ochoa. Açıkçası Ochoa'yı öneren arkadaşların hiç birinin, sakin kafayla onu 90 dakika izlediğini düşünmüyorum. Zira ülkemizde Meksika Milli Takımını ve özellikle de Meksika Ligini takip eden elemanların olduğunu pek sanmıyorum. En azından Youtube'dan oyuncu transfer edemeyecek kadar büyük bir klüp olduğumuzu savunanlardanım ben.

Benim kalecilik konusundaki adayım : Handanoviç. Gerek reflkesleri, gerek pozisyon alma yeteneği gerek de şut karşılama becerisiyle takımı bir üst kademeye taşıyabilecek bir kaleci o. Samir Handanoviç, özellikle kurtardığı penaltılarla ve sık sık hata yapmayan bir kaleci olmasıyla dikkat çekiyor. Onun transferi konusundaki en büyük handikaplar ise Udinese'nin onu bırakmak istemeyişi ve bonservis bedeli. Gelecek yönetim eğer gerçekten futbol takımındaki sorunları halletmek istiyorsa bu handikapları ortadan kaldırmak durumunda.

Plasem ise Karcemarskas. Onada bir dahaki yazıda deyiniriz .

0 sallama:

Yorum Gönder

Çekinme söyle