Pazar, Mayıs 22, 2011

Hoşgeldin Elmander

Drogba, Eto'o gibi isimleri bekleyenler muhtemelen hayalkırıklığına uğradılar lakin ben gayet memnunum bu  transferden. Fiziki gücü gayet yeterli, ayağına hakim, oyun zekası ve tekniği kalburüstü bir oyuncu Elmander. Bu meziyetlerini her yerde duyduğum, herkesin söylediği şeyler olduğu için değil, gerçekten onu öyle gözlemlediğim için aktarıyorum.

Gol ortalaması çok yüksek değil Elmander'in görebildiğiniz üzere lakin zaten hiç bir zaman gol yükünü sırtlaması, her maç gol atması gibi görevler verilmedi Elmander'e. Öyle ki oynadığı bazı takımlarda orta sahanın ortasında, serbest oyuncu olarak dahi görev aldı.

Bolton'un tarihinde yaptığı en pahalı transfer olan Elmander'i bu kadar uygun bir maliyetle takıma katmamız ise ayrı bir güzellik. Ünal başkanın transfer ekibi ilk başarısını kazandı diyebiliriz.

Elmander'in alınması - kalırsa - Baros'a da olumlu etki yapacaktır şüphesiz. Kendimizi kandırmayalım, ne kadar seversek sevelim takımdaki tek forvet oluşu Baros'a inanılmaz bir rahatlık veriyordu. Cümlenin başında kalırsa dedim zira ben şu anda hiç dillendirilmese de Rusya'dan cazip teklifler geldiğini hatırlıyorum onun için. Olası bir Drogba transferinde, büyük bir kar edilerek gönderilecektir Baros.

İleride değerlendiririz bu durumu da, şimdilik söyleyebileceğim son söz : Hoşgeldin Elmander.

2 sallama:

ahmet serdar dedi ki...

bizim ligde gol sayısı minimum 15 olur.

FAHakan dedi ki...

Elmander zaten çok büyük bir golcü değil. Hatta tam anlamıyla golcü değil. Sadece tam benim istediğim tipte bir santrafor. Ayağına hakim futbolu bilen falan filan işte. Asıl yanına Drogba gibi bir bitirici gelirse görün onu.

Yorum Gönder

Çekinme söyle