Perşembe, Haziran 02, 2011

Galatasaray'a Transfer Önerileri # 3 | Bellamy

Bu tip futbolcuları seviyorum ben, yetenekli ve agresif. Takımını göklere çıkartabileceği gibi bir anda yerin dibinede sokabilecek, rakip oyuncuya kırmızı kartlık müdahalelerden çekinmeyen, futbolu sadece işi olarak görme gafletine düşmeyen oyunculardan bahsediyorum.

Ortalama oyuncularla hiç bir zaman hiç bir yere varamazsınız, bir şeyler kazanmak istiyorsanız, biraz riski göze alabilmelisiniz. Bu sadece futbolda değil hayatın her alanında böyledir.

" Kırmızı kartlık " hareketler yapmak ise büyük bir çoğunluk tarafından, umursamazlık ve kendini bilmezlik olarak görülse de bence oyuncunun maçı ne kadar istediğini gösteren hareketlerdir. Tabi ki bunun dozajını, miktarını ayarlayabilecek düzeydeki profesyonel futbolcular için konuşuyorum.

İngiliz sitelerinde, Bellamy ile ilgilendiğimiz konuşuluyor. Geleceğini sanmıyorum ya genede ısrarla öneriyorum efendim. Drgoba olayı ile kafa kafaya yarışır benim için Craig'in transferi. Yukarıda saydığım beni kendine çeken mental özelliklerinin yanında, futbolunun en olgun çağında olması, istatistiki garantisi, çok yönlülüğü ve hücumun her bölgesinde üst düzey performans potansiyeli sanırım sizler için yeterli olacaktır.

Söylemeden geçemeyeceğim, Bellamy tam bir ruh hastası. Sahaya girmeye çalışan bir rakip taraftarı dövebilen, haksız yere takımına çıkan kırmızı kartı protesto amacıyla hakemi tokatlayabilen, daha da ileri gidip soyunma odasında hocasına akrobatik hareketler sergilemiş bir isim Bellamy.

Sizi bilemem ama ben takımımda böyle oyuncular görmek istiyorum.

0 sallama:

Yorum Gönder

Çekinme söyle