Salı, Haziran 21, 2011

Hepinizi Coplatırım, Siktirin Gidin Lan

Görüntüler 17 Haziran gecesindeki, Galatasaray-Fenerbahçe final serisinin son maçından.

Üniformalı bir beyefendi, öncelikle ; hiç bir taşkınlık yaratmadan alanda duran parçalı formalı kişilerden birini gözüne kestirip bir güzel tartaklıyor, yakasından tutup yolun karşısına sürüklüyor, birde orada kalaylıyor. Kayıt akarken ansızın, bir diğer üniformalı ağabeyimizde o muhteşem ses tonuyla yüzünü kameraya dönüp sevgi dolu tehdit ve küfürler savuruyor etrafa.   - Etraf dediysem orada bayanlar, çocuklarda var. Maşallah çokda nazik bir ağabeyimizmiş.- "  Bilmem kaç tane çevik kuvvet gelecek birazdan, hepinizi coplatırım, iki dakikanız var. Haydi boşaltın çabuk. Siktirin gidin lan, sikerim hepinizi " gibi ifadeler var işte duyduğunuz gibi.

Biraz önce TDK Sözlüğe girip, "Polis " sözcüğünü tarattım. Şehirde kamu düzenini, huzur ve güvenliği sağlayan kuruluş, kolluk, zabıta - diye bir cevap aldım. Aldığım cevap ile görüntüler müthiş bir ahenk içinde, onu söylemeliyim öncelikle. Sonrada bizi bu denli güzel koruduğu için görüntüdeki polis kardeşlerimize tekrar bir teşekkür ederim.

Bloga böyle bir dönüş yapmayı elbette bende istemezdim ama Türkiye'de yaşıyoruz işte, verdiğimiz vergilerle alınan coplarla hiç bir suçumuz olmamasına rağmen dayak yiyip, gene verdiğimiz vergilerle alınan gaz bombalarıyla etkisiz hale getiriliyoruz. Küfürler, tehditler diz boyu. Bayanlara ise pek pozitif olduğunu söyleyemeyeceğim ayrımcılık var bu durumlarda.

Eskiden emir verenlerin hoşuna gitmeyen eylemleri düzenleyenler, oradaki göstericiler dövülürdü şimdi ise mevzu bahis alanda duran suçsuz kişiler üniformalı beyefendilerin keyfine göre dayak yemekte. Yazık gerçekten büyük yazık

Zaten Kodamanların boyundurluğundaki medya kurumları, bu haberi yazmayı, araştırmayı göze alamazdı da; Şu video patlamışken, bir kaç duyarlı Blogger haricinde bir tepki göremedim ben  - hani o hep övülen - sosyal medyadan. Daha çok konuşulur bu konu hakkında ya, belki evime gelip benide döver o " Sizi Sikerim " diyen ağabey. Ondan korkuyorum

Konuyla ilgili GSCimbom Forum'un bir çalışması vardı, sitede bir sorun olduğu için şuan ekleyemiyorum linki. Düzelince onuda koyarım.

0 sallama:

Yorum Gönder

Çekinme söyle