Salı, Eylül 13, 2011

Mekanın Cennet ...

Buraya ne yazarsam yazayım, az olacak ona, biliyorum. Kelimeler kifayetsiz kalacak falan filan işte. Zaten, açıkçası ; onu anlatmaya yetecek kadar geniş bir kelime haznesine de sahip olduğumu pek sanmıyorum. Zira Bülent Eken bile benim gibi düşünüyor olacakmış ki zamanında şöyle bir cümle kurmuş ; " Vallahi Metin Oktay'ın nasıl bir insan oldugunu tarif etmeye benim lisanım kafi gelmez"

Üstüne üstlük bir çoğunuz gibi yaşım da tutmuyor ona, onun zamanına. Metin Oktay'ı bir kere bile olsun ; canlı izleyememiş, görememiş olmanın burukluğu içimi sızlatırken, hakkında anlatılanları büyük bir dikkatle dinlemekten, onu kitaplardan, filmlerden ve cızırdayan video kayıtlarından tanımaya çalışmaktan fazlasını yapamıyorum.

Yapabileceğim tek şey ise bildiğim, okuduğum şeyleri size aktarmak olur ki onu da şu aşağıdaki unutulmaz sahne ile yapacağım. Söyleyebileceğim tek şey ise : Mekanın cennet olsun Metin Oktay.

0 sallama:

Yorum Gönder

Çekinme söyle